Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy

Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy

7290011890780
7290011890780

Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy
Wiek: 6-99 lat

Kod EAN: 7290011890780

Proponowana cena detaliczna 35 PLN

W magazynie 1034 szt.

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.

Grę rozpoczynają białe pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek. Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika. Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze. Partia może zakończyć się remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy pojawiła się trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką.

Cechy gry magnetycznej The Purple Cow:

  • mała gra podróżna w polskiej wersji językowej;
  • zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę;
  • ilość graczy: 2;
  • przeznaczona dla dzieci od 6 roku życia;
  • w zestawie znajdują się 32 magnesy imitujących pionki;
  • wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm.

     
7290011890780

Specyficzne kody

EAN13
7290011890780
Nowy
  • Minimalna wartość zamówienia 200 PLN
  • Dostawa GRATIS dla zamówień o wartości powyżej 1200 PLN netto
  • Koszt transportu dla zamówień o wartości do 1199 PLN netto - 14 PLN

Masz pytania?  tel. 535 500 913