Warunki korzystania z platformy handlowej www.b2b.tublu.pl
Platforma handlowa pod adresem www.b2b.tublu.pl jest przeznaczona tylko i wyłącznie do zakupów hurtowych dla firm.
Jeśli chcesz rozpocząć współpracę to wyślij nam wiadomość na hurt@tublu.pl oraz wypełnij ankietę (KLIK). Po otrzymaniu ankiety w odpowiedzi na Państwa wiadomość zostaną wysłane dane do logowania lub aktywowane zostanie konto samodzielnie założone.
Nie oferujemy współpracy na zasadach dropshippingu.
Składanie zamówień
Możliwość składania zamówień uzyskają Państwo po otrzymaniu przez nas ww. informacji i i aktywowaniu konta. Potwierdzeniem poprawnie złożonego zamówienia jest wiadomość e-mail z listą zamówionych produktów. Potwierdzenie jest przesyłane na adres e-mail użyty podczas logowania. Jeżeli nie otrzymają Państwo potwierdzenia złożenia zamówienia prosimy o kontakt.
Dostawa
Minimalna wartość zamówienia, które może zostać zrealizowane to 200 zł netto, zamówienia poniżej tej kwoty nie będą realizowane. Minimum logistyczne dotyczy zamówień zarówno z wysyłką jak i z odbiorem osobistym.
Koszt transportu:
- 14 zł netto - dla zamówień do 1199 PLN netto
- dostawa gratis - dla zamówień o wartości powyżej 1200 PLN netto
- przy wysyłce za pobraniem pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 5 PLN ( od 15.09.2024 )
Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Inpost. Nie ma możliwości odbioru zamówień własnym kurierem. Koszt transportu obejmuje również koszt pakowania i przygotowania przesyłki.
Prosimy o sprawdzanie adresów do wysyłki. Za przesyłki nadane na błędnie wprowadzony adres podczas składania zamówienia nie ponosimy odpowiedzialności. Koszty ewentualnego przekierowania ponosi zamawiający.
Czas realizacji zamówień
Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy najczęściej tego samego dnia.
Odbiór osobisty
Zamówione towary można także odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy na ul. Działkowa 33, 02-234 w Warszawie. Od poniedziałku do piątku od 9:00-16:00.
Odbiór towarów jest możliwy dopiero po złożeniu zamówienia i zmianie statusu na "Gotowe do Odbioru"
Reklamacje
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie formularza (formularz reklamacji do pobrania tutaj) i odesłanie go do nas drogą mailową na adres hurt@tublu.pl wraz ze zdjęciem reklamowanego produktu. O dalszej drodze postępowania reklamacyjnego będziemy informować po otrzymaniu formularza i zdjęcia.
Zwroty
Nie przyjmujemy zwrotów produktów.
Płatności
Pierwsze zamówienia realizowane są po przedpłacie do czasu osiągnięcia obrotu powyżej 3000 PLN netto. Zamówienia składane przez klientów spoza Polski muszę zawsze zostać opłacone przed wysyłką.
Nr konta:
Wpłaty w PLN: Alior Bank
73 2490 0005 0000 4500 8246 1965
Wpłaty w Euro: Alior Bank
PL52 2490 1057 0000 9902 8553 1291
SWIFT: ALBPPLPW
W przypadku zamówień z formą płatności "przedpłata" wystawimy proformę, a towary zostaną wstępnie zarezerwowane na 48 h. Po upływie tego czasu rezerwacja zostanie anulowana. Prosimy o dokonanie płatności za zamówienie dopiero po otrzymaniu od nas proformy lub faktury, w tytule płatności umieszczając ich numer.
Progi rabatowe - warunki handlowe ( ceny, progi rabatowe ) uzgodnione podczas rozpoczęcia współpracy mogą ulec zmianie w przypadku kiedy zamówienia są składane bardzo nieregularnie lub ich wartość jest niewielka.
UWAGA! Zamówienia nie będą realizowane jeżeli klient ma nieuregulowane płatności za wcześniejsze faktury.